Vi har for en uges tid siden en spiller på BOT serveren som kom ind som klanlederen af 04. Bla ved at rekrutere sir ravn (det er ikke tilladt at rekrutere på 99's servere) og sige at han nok overvejer at lukke team04 ned.
Dernæst er han blevet bannet og oldman har søgt på hans guid og kommet frem til at denne tilhøre en Joe, emails mellem oldman og joe viser også at denne IP passer med den der er blevet spillet på i leardinis navn.
Ydermere har vi en Flyvefisken på vores BOT server, 'Vores' flyvefisk har hans navn registreret på splatterladder og udgiver sig ikke for at være andre en ham selv.
Joe begynder en lang diskution om tag stealing, Tag er f.eks [>>99<<] og eftersom flyvefisken ikke har et tag på, kan dette ikke være tag stealing!!!
Dette ban af Joe har noget med at udgive sig for at være en anden, hele dette ban er ang udgivning af andre!
Jeg vil være så fri at komme med et par linier fra loggen:
^W^SL^W^Pear^SD^Pini^7: lukker 04 ned snart
^W^SL^W^Pear^SD^Pini^7: jeg gider ikke 04 mere.
Oldman og jeg har haft samtaler igang med Joe, og bedt ham om at komme ind på vores forum med en undskyldning samt en rigtig god grund til at han udgav sig for at være leardini, HVIS denne grund accepteres som RIGTIG god af både leardini og 99, vil vi overveje at unbanne ham.
Hele dette topic er lavet fordi Joe vil unbannes og mener at siden han kun har gjort det en gang, er unfair at han er blevet banned!
Han lider samme skæbne som Xman da han brugte hunnybunny navnet!
Følgene er taget fra en samtale på msn mellem joe og jeg.
Joe´` siger:
Ja, men så kan jeg fortælle dig jeg forsætter med og hedde laerdini bare med a og e byttet om det er der ingen der hedder på spladdrladder