Jeg er begyndt i skole, og nej...dette er ikke vidunderet!!!
Nææ, vidunderet er at for første gang i hele mit liv, nyder jeg at have tysk, vidste i godt at når hele holdet er ligeså dum som jeg selv, er det faktisk sjovt at sige forkerte ord og udtale dem forkert???
For ikke at snakke om at jeg har 2 tysklærer, min skole lærerinde og spirit, og spirit og jeg kører max godt samarbejde (når jeg vil indrømme mine fejl DER/DAS auto DIE autos!!!)
Det mest irriterende ved at gå i voksenskole...er de 18årige elever der ikke FATTER at man skal være stille i timerne, dræberkaninen er vildt egoistisk på det punkt, men mener selv at det er den gode form for egoismi.... anywayz, igår blev jeg så tosset at jeg tog pinalhuset i hånden, svingede det over hovedet og kastede det mod en af dem der snakkede (han vidste jo ikke at jeg lod som om, og så holdte godt fast i det) Han sank sit hoved 10 cm, tog hånden op for at dække for det pinalhus der ikke kom alligevel, og da han kiggede beabrejdene på mig, fik han shhh munden med en finger foran.... ligesom oldemor gjorde da man var barn og legede for høje lege!!!
Muwahahah jeg er sĂĄ dejlig ond at jeg helt elsker mig selv!!!